4 Eylül 2013

Flormar Light Summer LS04

Scroll down for English.

Merhabalar, 
Eskiden kalma manikürlerimden biri bu. Günlük hayatta tırnaklarımı süslemekten pek hoşlanmıyorum. Sanki tırnaklarımda bir ağırlık varmış gibi hissediyorum. Ama o gün özel bir gündü ve annem çok sade diye bu manikürü yaptırdı:) Aceleyle sonucu düşünmeden yapmıştım fakat hoşuma gitti.

LS04 Flormar'ın Light Summer koleksiyonunda bulunan uçuk nane yeşili. Burada tanıttığım LS01'e göre uygulaması zor. Ben 3 kat uyguladım ona rağmen kapatıcılığı yeterli değil. Uyguladığım katların arasında beklemek zorunda kaldım çünkü kuruma süresi çok iyi değildi.

Manikürü akrilik boya yardımıyla yaptım. Ortalarınaysa taşları yapıştırıp simli oje sürdüm. Uygulaması çok basitti. İsteyenler olursa tutorial da hazırlayabilirim. 

Hi all,
In daily life, I don't wear manicures with nail art. I don't feel comfortable with rhinestones. But I applied this mani for a special day. I applied it in hurry but I loved the final result.

LS04 is a sheer mint polish in Flormar's Light Summer collection. Application is worse when it's compared with LS01 that I reviewed here. I applied 3 coats but can still see my nail tips. Also drying time is not good.

I draw this mani with acyrlics. Also I applied rhinestones and glitter. If you want, I can make tutorial for this mani. I hope you like it.

2 yorum:

  1. Oy tırnakların güzelliğine ♥.♥
    Bence çok hoş olmuş bal böcüüm ^^
    Özledim seniiiiiiii :* ♥ :(

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim fındıkım ♥♥ Bende özledimmm:X

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...