12 Mart 2013

8 Mart Lush Etkinliği

8 Mart Dünya Kadınlar gününde Lush'un bizler için düzenlediği etkinlikteydik. Bu keyifli günde Zuhal Hanım bizlere ürünleri tek tek üzerimizde deneyerek anlattı:) Gordion Lush çalışanları bizi çok güzel ağırladılar, hepsine burdan tekrar teşekkür ederim. İşte bu güzel günden kareler:

Bu etkinlik sayesinde merak ettiğimiz soruları sorma, değişik ürünleri ve etkilerini gözlerimizle görme şansı bulduk. Daha önce tanışamadığımız bloggerlarla tanışıp sohbet ettik.
Katılamayanlar üzülmesin çünkü 365 Avm'de tekrar bir etkinlik düzenleyecekler:) Lush ekibine bu güzel etkinlik ve hediyeler için teşekkür ederim. Tekrar görüşmek üzere:)
Ps: Fotoğraflar için hepinize teşekkür ederim:):)

3 yorum:

  1. Aiy ben neden yokum o dörtlü fotoda, nerde napıyordum neden çağırılmadım nedennnn? :D

    YanıtlaSil
  2. Ankara grubu İstanbul'dan çok toplanır oldu, zaten firma etkinliği olmasa da bayılıyorum kendi etkinliğinizi organize ediyorsunuz ya :) Evet o fotoğrafta beni canım J.D.cim neden yok :)

    YanıtlaSil
  3. @ sevda s., Bizde size bayılıyoruz ki, gelin hep beraber toplanalımmm:) j.d'ye biz sıkıldık dedik o gelmedi uslu uslu dinliyodu :D

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...