8 Şubat 2013

Mim Vol 1-2

Herkese merhaba,
Kısa süren ama çooook güzel geçen tatilden döndüm. İstanbul'dan sonra Ankara'ya dönesim hiç gelmedi. Hele de okulların açılmasına 1 haftadan az kaldığını düşününce:(

Tatile çıkmadan Pembe Dünyam ve Yeliz'li Günler bloglarının sahipleri beni mimlemişti. Önce onları cevaplamak bir sonraki postta da tatilde kuzenime ve halama yaptığım manikürleri paylaşmak istedim. Pembe Dünyam'ın soruları:

1.Burcunuz Nedir?
-Boğa burcuyum. Burçlara inanmasamda gazetede rastladığım yorumları okumadan edemiyorum:)

2. Blog açmaya nasıl karar verdin?
-Özellikle oje bloglarını keşfetmeden önce tırnak ve tırnak etlerimi kopartıyordum. Gördükçe çok özendim ve önce tırnak yemeyi kestim, sonra da blog açmaya karar verdim.

3. Bakkala bile gitsen sürmezsen olmaz makyaj malzemen nedir?
-Bakkala giderken makyaj yapmıyorum:) Ama çoğunlukla eyeliner sürmeden evden çıkmam.

4. Sahip olmayı çok istediğin şey nedir?
-Manevi ve ev, araba gibi büyük istekleri bir yana bırakırsam şu aralar mezuniyette giymek üzere bir Christian Louboutin Summerissima istiyorum :)

5. Makyaj çantanın olmazsa olmazı nedir?
-Eyeliner:) Sürmeden kendimi sanki gözüm yokmuş gibi hissediyorum o kadar alıştım:)

6. Almaktan bıkmadığın şey nedir?
 -Tabii ki. Ojeeee:)

7. En sevdiğin renk nedir?
-Gri, siyah, bordo. Üçünü birbirinden ayıramam.

8. Yolda biri sana sarksa ne yaparsın?
-Laf atarsa duymamış gibi davranırım. Ama hakaret içerikli bir şey derse vay haline:)

9. Alışverişe ne kadar zaman ayırıyorsun?
-Genelde alışveriş yaparken çok hızlı davranıyorum, sık sık alışverişe gitsem de geçirdiğim süre az oluyor:)

10. Ne tarz giyinmeyi seversin?
- Vintage, romantik yada süslü asla değil. Genelde maskülen tarzı feminen aksesuarlarla birleştirmeyi seviyorum.

11. Kitap okumayı mı, film izlemeyi mi tercih edersin?
-İkisinin de yeri ayrı. Kitaptan uyarlama filmleri bile kitabını ayrı filmini ayrı tutarak izliyorum. İkisi de büyük zevk benim için.

Eveeet gelelim Yeliz'li Günler'in boşluk doldurmalı sorularına:

1. ... vazgeçemem.?
- Hayatta yeri geldiğinde herşeyimden vazgeçebilirim. Sanırım kişiliğim ve ailem hariç.

2. ... asla hayır diyemem?
-Deniz gören bir eve hayır demem:)

3. ... asla kabul etmem?
-Başkasından para almayı

4. ... yapmadan ölmek istemem?
-İtalya Monza pistinde F1 izlemeden ölmek istemiyorum:)

 5. ... çantamdan eksik olmaz?
-Genelde herşeyimi unutuyorum ama cep telefonumu asla:)

6. ... çok istiyorum?
- Küçük de olsa kendime ait bir restoran. Çok ama çok istiyorum.

7. ... filminden çok etkilendim?
- Henüz o filmi izlemedim:)

8. ... nefret ederim?
-Kendini beğenmişlerden, gözünüzün içine bakıp sizi salak yerine koymaya çalışanlardan, çıkarları doğrultusunda önüne gelene yakınlık gösterenlerden nefret ediyorum.

9. ... çok özledim?
-Şimdiden İstanbul'u çok özledim. Bir de hazırlık yıllarını.

10. ... pişman oldum?
-Yaşadıklarımdan genelde pişman olmam. Olması gerekiyormuş der geçerim. Ama bu bölümde okuduğum için pişmanım.

11. ... hiç pişman değilim?
-Önceki soruda da söylediğim gibi yaşadığım çoğu şeyden pişman değilim. Hele de saçımı kısa kestirmekten hiiiiç:)

Sorular için  Pembe Dünyam ve Yeliz'li Günler'e teşekkür ederim. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...