23 Aralık 2012

Sephora - Sparkling Nightbird

Scroll down for English.

Blogger'a bir bakayım dedim ne zamandır yazı girmiyorum, tam 3 hafta olmuş! Bense daha 1 haftadır falan yazmıyorum sanıyorum. Tırnak koruyucumu değiştirdikten sonra tırnaklarım felaket zayıfladı ve neredeyse hepsi dibinden kırıldı. Mecburen toparlamalarını bekledim, ki bunlar uzamış halleri düşünün. Neyse sonuçta geri döndüm, özlemişim:)

Sparkling Nightbird'ü Sephora'da görünce çok beğenip almıştım. Şişede mükemmel duruyor, puslu siyah bazda minik holografik simler ve kırmızı mavi flakeyler var. Ama sürünce hayal kırıklığına uğradım. Ojenin yapısı o kadar koyu ki tüm simler gömülü duruyor. Sürümü çok zor, fırça resmen ilerlemiyor tırnakta. Her ne kadar beklediğim renk bu olmasa da puslu duruşunu ara sıra! gözüken simlerini sevdim:)

Ps: 2013'e girmeden yapılacaklar listenize The Hobbit: An Unexpected Journey'e gitmeyi eklemeyi unutmayın. Orta dünya severler için başyapıt... Bir de unutmadan Ankaradaysanız ve hala gitmediyseniz Body Worlds sergisini de kaçırmayın. Benden söylemesi:)



I cannot believe that I haven't been there for three weeks, OMG!  I changed my base coat with  Rimmel's stronger base coat but after applying it  I broke all my nails:( So I have to wait to grow them and finally I'm here, and missed you):

Sparkling Nightbird is a greyish black based polish with some shimmer and blue red flakeys. It's so hard to apply because  it contains a ton of very dense flakeys. But I have to say that I'm very dissapointed because it doesn't look pretty as it does in bottle. But yeah, it is a strange polish and I'm happy with to add it in my collection.

Ps: Before leaving 2012, you should add "Watching The Hobbit: An Unexpected Journey" to your "to do list" , it's a masterpiece of Middle-Earth.

1 yorum:

  1. sürümü o kadar zor olmasına rağmen çok düzgün sürmüşsün ;)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...