30 Aralık 2012

New Year Nail Art

Scroll down for English.

Malum tırnak problemlerim yüzünden yılbaşı temalı manikürlere sadece iç geçirdim bu sene. Ama yinede sizler için tırnak çemberine bir şeyler karaladım. Açıkcası insan kendi tırnağına yapmayacağı şeye pek özenemiyormuş bunu anladım:)

Şimdiden hepinize mutlu sağlıklı huzur dolu bir yıl diliyorum<3



Due to my nail problems I cannot do any Christmas themed nails this year:( But I want to add something with new year, so I painted some manis onto nail wheel. These are not my best, but I realized that I'm not a nail wheel person:) I cannot elaborate on manis when I don't do them on my nails.

I hope you all have a happy, healthy and peaceful year<3


3 yorum:

  1. çok güzel olmuş elinize sağlık=)))
    desenlioje.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çook güzeller :) şu taşlılara bayıldımm ki ben :)

    YanıtlaSil
  3. @Begum Salurvan, Teşekkürler:)
    @*ssdesignbutik, Teşekkür ederim, taşlı olan tırnakta daha da güzel duruyor:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...