19 Ağustos 2012

Top-Bottom-Half

Scroll down for English.

Bütüüüün gün bayram temizliğiydi tatlıydı derken canım çıktı. Her türlü deterjana alerji olan ellerim haşat durumda. Ama yinede sizlere gecenin bu saatinde yazıyorum. ( Yazar burada duygu sömürüsü yaparak uzun zamandır yazmayışını unutturmaya çalışıyor:)

Tırnaklarıma önce 2 kat Pastel 12 uyguladım. Şişede muazzam gözükürken basit lacivert alt tonlu bir mor çıktı kendisi:( Bant yardımıyla yarısına Alix Avien 231 uyguladım, alt ve uç noktalarına yeşil taşlar kondurdum. Ben mor ve gümüşü birbirine çok yakıştırıyorum siz ne dersiniz?

Son olarak hepinizin bayramını ennnnn içten dileklerimle kutluyorum. Nice bayramları sevdiklerinizle mutlu ve sağlıklı geçirmeniz dileğiyle:)



I'm soooo tired because I did cleaning all day. Because tomorrow is Ramadan Festival in Turkey. We'll visit our relatives these days so maybe I won't have chance to write more.

Today I'm wearing 2 coats of Pastel 12. I think that it's gorgeous purple in bottle, but after applying it I'm so dissapointed. It's just an ordinary blue undertoned purple. After applying purple polish, using tape I painted half of my nail with Alix Avien 231 and add some green rhinestones at top and bottom of my nail. Thanks for stopping by!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...