8 Ağustos 2012

Pink Wednesday#4: Soft Kitty, Warm Kitty

Scroll down for English.

Bugün tırnaklarımda Golden Rose 92 var. 3 kat uyguladım, jel yapıda güzel bir pembe. Bu rengi çok seviyorum, yine üzerine çok sevdiğim Hello Kitty'ler baskıladım. Diskin adına bakamıyorum şu an ama Türkiye'de bir indirim sitesinden almıştım.(merak eden olursa yazsın bulurum eve geçince) Bugünlük biraz kısa oldu malum iş yerindeyim:( Görüşmek üzere...


Welcome to a new Pink Wednesday:) , today I have to write a bit shorter, because I'm at work:( I applied 3 coats of Golden Rose 92, semi-jelly pink color, then stamped some Hello Kitties. I love this color and design combination it's just girly:) Take care...

4 yorum:

  1. cok tatlı olmussss :) bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş acaba hangi siteden aldın?

    YanıtlaSil
  3. @pembe askı adına, Teşekkür ederimmm<3
    @mojo oje, Teşekkürler:) yakaladinyakaladin.com'dan almıştım ben ama hala var mı bilmiyorum ara ara geliyor galiba

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler bilgilendirdiğin için :D

    mojoveoje.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...