5 Temmuz 2012

Tribal Accent

Scroll down for English.


Yazamamamın bahanelerini sıralamaktan ben bile sıkıldım:) Biliyorum yine uzun zaman kayboldum ortalardan. Ama inanın şu an bile gözlerimi zor açıyorum, çok yorgunum.


Sanırım 4 gündür falan aynı ojeyle geziyorum. Sırf sizlere bir şeyler yazayım diye yüzük parmağıma akrilikle bu deseni çizdim bugün. Tabanda da Alix Avien 276 var. Sanırım piyasadaki en sevdiğim nane yeşili bu.


Bunlarda yakında blogda göreceğiniz bebeklerim:) GittiGidiyor'da pellin_35 isimli satıcının açık arttırmasından yakaladım, hem de 10'ar tl'ye. Kendilerine bakıp bakıp aşk yaşıyorum bu ara<3


China Glaze: Optical Illusion, Liquid Crystal


I don't want to say reasons why I cannot write again and again:) But believe in me I'm so tired, I wear this polish for 4 days :o

I wear Alix Avien 276 as base. It is the most beautiful mint in my collection, I love it. Then I add some tribal designs on my accent nail with acrylics.

And these China Glazes are my new babies:) I fall in love with Prismatic Collection, I should buy others as well. You can see them in this blog soon. Take care...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...