24 Haziran 2012

Splatter Mani #2

Scroll down for English.

Ne kadar da tembel bir blogger'ım. Tam 1 haftadır hiçbir şey yazamadım. Pazartesi günü işe başladım. Sabah çok erken kalkıp gidiyorum 06:15 :( Akşam geldiğimde de hiç halim olmuyor. Umarım bundan sonra işlerimi biraz daha düzenleyip sizlere vakit ayırırım. Buradan hem çalışıp hem düzenli yazı yazan blog yazarlarına saygılar:)

Gelelim bugünkü tırnaklarıma. Şu püskürtme tekniğini çok seviyorum, yaparken de çok eğleniyorum. Tabanda işaret ve yüzük parmaklarımda Flormar NA02 var, diğerlerindeyse Pastel 69. Üzerine de siyah beyaz ve kendi renklerini püskürttüm. Hepinize mutlu hafta sonları:)


I'm such a lazy blogger. I didn't write anything for 1 week. I started to working at Monday and I woke up so early. Then I didn't have energy to write:( I hope I can write more post from now on.

I love splattering, it looks so artistic and funny to do:) As base color I used   Flormar NA02 for index and ring fingers , and   Pastel 69 for others.  I hope you like it, thanks for stopping by.

5 yorum:

  1. Yeni isin hayirli olsunn :)
    Cok guzel gorunuyor tirnaklarin,puskurtme teknigi nasil oluyor??

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş :))

    ojelerimiseviyorum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. @j.d, Teşekkürler:) Daha önceki postumda anlatmıştım, nailpolishism.blogspot.com/2012/04/splatter-mani_24.html buradan bakabilirsin. Kısaca pipeti ojeye batırıp tırnağıma üflüyorum:)
    @ojelerimiseviyorum, Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. çok farklı ve çok güzel olmuş, yaptığın nail artları innaılmaz beğendim ;)

    YanıtlaSil
  5. @irem, Çok teşekkür ederim, bende tam senin blogunu kurcalıyordum:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...