25 Mayıs 2012

New Haul from Etsy

Scroll down for English.

Bir süredir yüzük, kolye küpe altlığı almak istiyordum. Ankara'da böyle şeyleri bulabileceğimiz yer: Suluhan. Gerçekten çok çeşitte boncuk, taş, aparat vs. var. Fakat ben aradıklarımı orada bulamadım çeşit neredeyse hiç yoktu. Nereden alsam diye ararken Etsy'de buldum aradıklarımı.

Ürünleri satın aldığım satıcının dükkanının ismi Agoni. Çok çeşitli ürünleri var fiyatları da buraya göre oldukça uygun.Ben Suluhan'dan çok adi yüzük altlıklarını 1TL'den aldım. Etsyde ki satıcıdaysa 50 tanesi 5$ 'dı. Shipping ücreti ilk ürün için 2.5$ civarında, eklediğiniz her ürün içinse 0.45$ daha ekleniyor.

Ürünler Çin'den geliyor ve bütün siparişlerde takip numarası temin ediliyor. Türkiye'ye 9 günde geldi, Ptt'nin bana ulaştırmasıysa 5gün:) Satıcı sorularınıza hemen cevap veriyor. Ben çok memnun kaldım.
Satıcının ürünlerine bakmak için: http://www.etsy.com/shop/Agoni

İşte bunlarda benim yazın vaktimi geçireceğim oyuncaklarım:) Tahmin edin bakalım bunların içini neyle dolduracağım:)









Hi all, I wanna buy some pendant and ring bases. When I am seeking around , I find them on Etsy: Agoni's shop. It has various types of goods and the price is very cheap unlike Turkey. I think the quality of products is good.

These are shipped from China, I didn't have any problems about it because the seller provides tracking number for all orders. I'm so glad about this purchase.
To see the seller's shop: http://www.etsy.com/shop/Agoni

You can see my new toys above:) Do you have any guess about how I will use them:)

3 yorum:

  1. Ayy ben de almak istiyorum bu tarz şeyler, bütçeyi bi doğrultabilirsem :) İçini ojeyle boyayacaksın sanırım, cam oval yassı boncuklardan da aldın mı? (cabochon)

    YanıtlaSil
  2. @Irmak, :)başka ne olabilir ki:)
    @Başak, Cabochon almadım şimdilik, onları da kendim kalıp yapıp dökmeyi planlıyorum. Becerebilirsem onunda yazısı gelecek:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...