24 Nisan 2012

Splatter Mani

Scroll down for English.


Tekrar merhaba. Bugün gösterdiğim gri ojenin üzerine Sarah'nın blogunda görüp çok beğendiğim püskürtme tekniğini uyguladım. Yapım aşamalarına gelirsek:
  • Öncelikle masanızın üzerini gazete kağıdıyla kaplayın. Ojenin nereye sıçrayacağı belli olmuyor:)
  • Ardından tırnalarınızın kenarını bantla kaplayın. Ben ilk denemem olduğu için yapmamıştım fakat temizlemesi yapmasından zor.
  • Sonra istediğim renkte base coat uyguladım.
  • Ben pipet olarak ince meyve suyu pipetleri kullandım, fakat büyük pipetlerle de değişik sonuçlar alabilirsiniz.
  • İstediğim renkleri, istediğim oranda püskürttüm. Burada dikkat etmeniz gereken en önemli kısım hızlıca ve tek nefeste üflemek. 
  • Ardından top coat uygulayarak manikürümü tamamladım.
Ortaya çıkan görüntü benim çok hoşuma gitti. Uygulaması kolay,zevkli bir teknik. Daha fazlası için sizi Sarah'nın bloguna Chalkboard Nails'e alayım.

Hi again,
I applied splatter technique that I saw in Sarah's blog. I love the final result, it is easy to do and looks so artistic. But the clean up is such a pain:) I used smaller straws but with regular ones you can get different looks. For the steps that I followed you can check Tumblr of Sarah. And for more examples of this technique click here.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...