13 Mart 2012

Giraffe Nails...

Scroll down for English.

Herkese merhaba,
Bugün Adventures in Acetone'da gördüğüm ve hemen denediğim bir manikürü paylaşmak istedim sizinle. Benim zürafamın benekleri biraz ufak kaldı köpeğe benzedi :) Zaten zürafamda karikatürden fırlama. Annem çizdi zürafayı. Kendisi aslında ressam ama akrilikle tırnağa boyamak zoruna gitti:)
Tabanda Flormar#344 var, yüzük parmağımdaysa Pastel#89. Çizimlerin tamamını akrilik boyayla yaptım.



Nedense boş zamanlarımda hiç post giresim gelmiyor. Nerede lüzumsuz zaman var hooop bloga koşuyorum. Şimdi benim rüzgar türbinlerini araştırmam gerek. İyi geceler...


Hello everyone, today I want to show my manicures that I saw in  Adventures in Acetone's blog.  My giraffe's spots are very little so it look like dog's. My mom draw this giraffe. Actually she is painter, but working with acrylic on nails is not for her:) I used acrylics for all the drawings.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...